Продавець "Рідний сад" сімейний розсадник рослин rodnoysad.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1465 відгуків
Безкоштовна доставка від 999 грн

Дякуємо що зацікавились нашим асортиментом! Зараз неробочий час, але ми обов'язково відповімо вам вранці.

"Рідний сад" сімейний розсадник
0 (800) 33-54-74
Додати відгук

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 999 ₴.Доставка за наш рахунок замовлень від 999 грн. Відправка замовлень середа та субота транспортною компанією «Нова Пошта» до будь-якої точки України. Термін доставки 1-3 дні. Доставку можна зробити як на відділення, так і на вашу поштову адресу (зручно для мешканців невеликих населених пунктів). Пакуємо надійно, посилки доїжджають завжди цілі. Гарантуємо заміну товару за свій рахунок, якщо вантаж постраждає при пересиланні.
  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 599 ₴.Доставка за наш рахунок замовлень від 599 грн. Відправка замовлень середа та субота. Термін доставки 3-6 днів. Пакуємо надійно, посилки доїжджають завжди цілі. Гарантуємо заміну товару за свій рахунок, якщо вантаж постраждає при пересиланні.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплатити частинами
  • ПісляплатаОплата при отриманні замовлення у відділенні "Нова Пошта". Нагадуємо що "Нова Пошта" бере комісію за переказ грошей 2% від суми + 20 гривень
  • Наложка "Нова Пошта" або "Укрпошта"Оплата при отриманні замовлення у відділенні "Нова Пошта" або "Укрпошта". Комісія за переказ грошей "Нова пошта" 2% від суми + 20 гривень "Укрпошта" 2% від суми + 10 гривень
  • Онлайн-оплата банківською карткоюПосилання для оплати ви отримаєте в Telegram, Viber або SMS
  • Оплата на картуДані для оплати ви отримаєте на телефон в Telegram, Viber або SMS

Гарантія:

Гарантуємо безпечне пакування для відправки Новою Поштою. У разі пошкодження гарантуємо обмін товару або повернення коштів (у разі передоплати).
Що робити, якщо ваше замовлення пошкоджено або вміст не відповідає Вашим очікуванням?

1. Заспокоїтись :)
2. Зателефонувати нам, пояснити ситуацію, надіслати фото.
3. Отримати заміну товару чи повернення коштів.